SPATII DE BIROURI DE INCHIRIAT BUCURESTI – spatii de inchiriat in cladiri moderne, 27.000 mp spatii de birouri de inchiriat

Birouri de inchiriat in Bucuresti la preturi avantajoase cu acces facil la metrou, direct de la proprietar, 0 % comision, situate intr-o cladire moderna cu vedere asupra Bucurestiului, 213 spatii de birouri compartimentate in 2 camere, 3 camere si 4 camere cu suprafete cuprinse intre 63 mp si 160 mp

Verifica oferta noastra pentru birouri si spatii birou de inchiriat Bucuresti la preturi foarte avantajoase si localizare exacta !

La ce pret gasesc birouri de inchiriat in Bucuresti ?

 

Spatii de birouri de inchiriat sector 4, Bucuresti compartimentate :

 

  •  inchiriere spatiu de birouri 2 camere 63 mp – 300 euro / luna TVA inclus 19 % – disponibil imediat

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +1 daca contractul incepe de la un intai al lunii

  • spatiu de birouri de inchiriat 3 camere 96 mp – 350 euro / luna TVa inclus 19 % – intreaba proprietarul despre disponibilitate

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +1 daca contractul incepe de la un intai al lunii

  • birou de inchiriat 3 camere 112mp – 600 euro / luna TVa inclus 19 % – disponibil imediat

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +2 daca contractul incepe de la un intai al lunii

  • spatii  birouri de inchiriat 4 camere 160 de mp – 700 euro / luna TVa inclus 19 % – intreaba proprietarul despre disponibilitate

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +2 daca contractul incepe de la un intai al lunii

Contact proprietar : 0735031550, email victor.marinescu@monacotowers.ro

 

Inchiriere spatiu birou Bucuresti open space : 

 

  • spatiu birou de inchiriat open space 33 mp etaj 1/1 – 300 euro/luna – disponibilitate imediata

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +2 daca contractul incepe de la un intai al lunii

  • inchiriere spatiu birouri pen space open space etaj 1/1 , suprafata 104 mp – 750 euro / luna – disponibilitate imediata 

Conditii de inchiriere : Contract 1 an, 1 +2 daca contractul incepe de la un intai al lunii

Contact proprietar : 0735031550, email victor.marinescu@monacotowers.ro

 

FACILITATI

  • Paza 24/24 h
  • Personal Curatenie
  • Lifturi
  • Supraveghere Video 24/7
  • Parcare Clienti
  • Sistem de acces cu cardul
  • Receptie
  • Sisteme de preventie si stingere a incendiilor
  • METROU in apropierea cladirii
  • zona comerciala la parter : Mega Image, Farmacie, Domino’s Pizza
  • Cladire cu aviz ISU
  • Geamuri si usi exterioare prevazute cu deschideri

Detalii spatii Birouri de inchiriat Bucuresti 2 camere Monaco Towers :
  • Spatiile se afla dispuse intre etajele 1 si 18 ale celor doua turnuri de 20 de nivele, fiind prevazute cu balcoane, ce pot fi folosite ca spatii de relaxare si dispun de contorizare separata. La parter se afla receptie. Birourile dispun de paza umana 24 de ore din 24, contorizare separata a utilitatilor: contor apa rece, contor apa calda, contor caldura, contor energie electrica. Birourile se inchiriaza la pretul mentionat fara mobilier. Centrala termica ce furnizeaza atat apa calda cat si caldura este de imobil. Aerul rece in timpul verii este furnizat de un aparat de aer conditionat de tip LG 12.000 BTU. Se poate stabili sediu social sau punct de lucru. Contract de inchiriere 1 an apoi prelungire, daca contractul de inchiriere al spatiului incepe la un intai al lunii, se percepe 1 luna chirie plus 1 luna garantie ( daca contractul de inchiriere nu incepe la un 1 al lunii, pe langa 1 luna chirie si 1 luna garantie se achita prorata – diferenta de zile ramasa din luna in curs). In apropiere se afla statia de metrou Dimitrie Leonida. Adresa : Sos Berceni nr 96 sector 4 Bucuresti. Telefon proprietar: 0735031550 , email : victor.marinescu@monacotowers.ro Vizionarile se fac de Luni pana Vineri intre 9 si 17.

 

Suprafata : 63 mp

spatiu de birouri de inchiriat , sector 4

Foto : spatii pentru  birouri de inchiriat compartimentate in 2 camere

Dotari :

  • aer conditionat de tip LG 12000 BTU
  • tamplarie feronarie aluminiu Schuco
  • incalzire centrala de imobil, contorizare separata
  • pardoseala din parchet, lemn triplustratificat
  • interfon, infrastructura telefon si internet ( provideri : Telekom si RCS – RDS )
  • usa metalica intrare, Gerda, antiefractie
schita apartament de 2 camere de inchiriat Monaco Towers

Foto : schita spatiu pentru Birouri compartimentat  2 camere de inchiriat Monaco Towers

Pret : 300 euro / luna TVA inclus

  • pretul de inchiriere mentionat include tva 19 % iar facturarea se face in lei la curs BNR din ziua facturarii

Disponibilitate :  imediata

  • Etaje disponibile : 1/20, 3/20, 15/20

Alte informatii legate de spatiile de birouri si inchiriere :

  • Accesul in spatiul de birouri inchiriat este non stop si se face in baza cartelei de acces
  • Se pot inchiria locuri de parcare contracost 220 lei/luna/lot ( tva inclus 19 %) , parcare subterana
  • Fiecare turn beneficiaza de doua lifturi Schindler, cu o capacitate de 13 persoane
  • Cladirea este autorizata ISU, fiind dotata cu instalatii de prevenire si stingerea incendiilor, coloane uscate si bazine de apa
  • peretii din interior : rigips vopsit cu lavabil de culoare alba
  • peretii exteriori : beton armat
  • baile : complet dotate cu obiecte sanitare Vitra si ceramica Marazzi
  • Vizitatorii si clientii beneficiaza de parcare gratuita 1 h si 30 minute apoi un tarif de 5 lei / ora
  • Nu sunt acceptate contracte sub 1 an
  • Pe langa chirie se mai plateste intretinere ( in functie de consumul inregistrat pe contoarele individuale)
  • Daca nu ai gasit informatia pe care o cautai, consulta si ” RUBRICA INTREBARI SI RASPUNSURI LEGATE DE INCHIRIEREA UNUI SPATIU PENTRU BIROURI ” in Monaco Towers,  de la sfarsitul acestei pagini.
  • Putem oferi si spatii de birouri de tip OPEN SPACE (necompartimentate)
  • Sistem de supraveghere video in curte, receptie si parcarea subterana
  • link VIDEO spatiu pentru birouri compartimentat in 2 camere, baie, bucatarie, hol terasa, etaj 1/20 VEZI VIDEO spatiu birouri 2 camere etaj 1
  • statut proprietar : persoana juridica
  • La parterul cladirii se afla un centru comercial format din : Domino’ s Pizza, Mega Image, Farmacie, cafenea, frizerie, coafor
  • Daca tot nu ai gasit informatia pe care o cauti, legata de inchirierea unui spatiu de birouri in Monaco Towers,  apeleaza proprietarul la numarul de telefon 0735031550, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10 – 17 sau email la victor.marinescu@monacotowers.ro
  • Clădirea beneficiază o vizibilitate foarte bună datorată poziției si regimului de inaltime ( 75 de metri )
  • Proiectele de infrastructură realizate în ultimii ani au îmbunătățit seminificativ accesibilitatea rutieră în zonă

Informatii Cladire :

  • Data finalizare : 2010
  • Niveluri : 2S+P+20
  • Suprafata inchiriabila : 20.000 mp
  • Parcare : 406

Inchiriere Spatii  Birouri Bucuresti 3 camere Monaco Towers

Spatiile de inchiriat pretabile birouri, compartimentate in 3 camere, se afla dispuse intre etajele 1 si 18 ale celor doua turnuri de 20 de nivele, fiind prevazute cu balcoane, ce pot fi folosite ca si spatii de relaxare . La intrarea in cladire se afla receptie, imobilul beneficiaza de paza non stop. Contorizarea unitatilor este individuala. Centrala este de imobil, caldura, apa calda, apa rece, energia electrica fiind contorizate separat.

Suprafata : 96 mp

spatii de birouri de inchiriat , prorprietar, sector 4

Foto: spatii de birouri de inchiriat de 3 camere , sector 4

Dotari :

  • aer conditionat
  • tamplarie feronarie aluminiu
  • incalzire centrala de imobil, contorizare separata
schita 3 camere nemobilat inchiriere

Foto:  schita spatiu de birouri compartimetat in 3 camere Monaco Towers

Pret : 350 euro / luna TVA inclus !

  • pretul include tva 19 %

Disponibilitate :

  • contacteaza proprietarul la numarul de telefon 0735031550 pentru a afla detalii legate de disponibilitatea acestui spatiu

Alte informatii legate de spatiile de birouri compartimentate in 3 camere :

Spatii Birouri Bucuresti 4 camere Monaco Towers

Spatiile de birouri de 4 camere sunt situate la etajele 19+20, oferind o panorama splendida asupra orasului. Etaj 20 : camera, baie, bucatarie si terasa. Etaj 19 : 3 camere, doua bai, terasa. Contorizare separata. Doua intrari (una la etajul 19 iar cealalta la etajul 20 )

S

Berceni – Dimitrie Leonida ( Monaco Towers ) – Aparatorii Patriei – Piata Sudului – Brancoveanu – Eroii Revolutiei – Tineretului – Piața Unirii 2 – Universitate – Piata Romana – Piaţa Victoriei 1 – Aviatorilor – Aurel Vlaicu – Pipera
spatii de birouri metrou Dimitrie Leonida

spatii de birouri metrou Dimitrie Leonida

                                 De ce sa inchiriezi un spatiu de birouri in Monaco Towers ?

  • Pentru ca oferim cel mai bun pret pentru inchirierea unui spatiu de birouri COMPARTIMENTAT, amplasat  intr-o cladire noua !
  • Receptie la parter.
  • Paza permanenta si monitorizare video.
  • Disponibilitate imediata !
  • Contorizare seaparata a utilitatilor.
  • Cladirea este prevzut cu sisteme de detectie si stingere a incediilor.
  • Statia de metrou in imediata apropiere
  • Zona comerciala la parter
  • Parcari oferite spre inchiriere atat in parcarea subterana cat si la exterior.
  • Arhitectura moderna

Spatiu birou compartimentat 3 camere  , duplex etaj 19 + 20, doua intrari, pret 600 euro/luna

  • Spatiu birou compartimentat 4 camere , duplex, etaj 19 + 20, doua intrari, pret 700 euro/luna

SPATII PENTRU BIROURI OPEN SPACE OFERITE PENTRU INCHIRIERE

Spatiile de birouri de inchiriat OPEN SPACE sunt situate la etajul 1, deasupra galeriei comerciale de la parter, avand suprafete intre 27 de mp si 350 de mp si preturi cuprinse intre 7.5  si 12 euro / mp, cu utilitati incluse !

Caracteristici spatii de birouri :

  • au inaltime pana la tavan 5,80 metri
  • climatizarea ( cald / rece) se face prin echipamente monderne –  pompe de caldura in bucla de apa
  • retea electrica 230 V
  • prize si corpuri de ilumina led
  • retea PC si telefonie
  • inchideri termopan aluminiu de culoare alba
  • usa cu dubla deschidere
  • acces la liftul de marfa 1300 KG Schindler
  • pardoseala – parchet de trafic

Birouri de inchiriat OPEN SPACE Monaco Towers

Lista preturi spatii de birouri de tip OPEN SPACE de inchiriat :

  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 13, etaj 1 – suprafata : 104 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 20, etaj 1 – suprafata : 228 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 12, etaj 1  – suprafata : 154 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 11, etaj 1  – suprafata : 112 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 10, etaj 1  – suprafata : 113 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 09, etaj 1 – suprafata :124.39 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 08, etaj 1  – suprafata : 108.48 mp
  • spatiu de birouri OPEN SPACE MLS 07, etaj 1 – suprafata : 57 mp
  • spatiu de birouri MLS 01etaj 1 – suprafata : 306,78 mp
  • spatiu de birouri MLS 06, etaj 1 – suprafata : 202,18 mp

 

Spatii de birouri necompartimentate Monaco Towers

Spatii de birouri OPEN SPACE  Monaco Towers

  • Plan general spatii de birouri OPEN SPACE

Spatii de birouri plan etaj 1

Contact proprietar : 0735031550

email : victor.marinescu@monacotowers.ro

Disponibilitate : imediata !

spatii birouri

Spatii birouri OPEN SPACE

ARTICOLE :

CLADIRI DE BIROURI – MONACO TOWERS 

Distributia cladirilor de birouri in Bucuresti :

Distributia cladirilor de birouri in Bucuresti

Distributia cladirilor de birouri in Bucuresti

                           De ce sa inchiriezi un spatiu de birouri in zona de sud a capitalei ?

                           Odata cu dezvoltarea cladirilor de  birouri in zona de nord, timpul petrecut in trafic in zonele de centru si nord ale orasului, a crescut exponential cu aparitia noilor cladiri de birouri si a ansamblurilor rezidentiale. De asemenea statiile de metrou din aceste zone au devenit si ele foarte aglomerate. Zona de sud a capitalei, se bucura pentru moment, de cel mai mic timp petrecut in trafic (facand referire la sensul de mers dimineata in drum catre un birou  pozitionat in zona de sud) . In general aproximativ 88 % din totalul cladirilor de birouri aflate in Bucuresti , sunt destinate inchirierii iar 12 % sunt destinate vanzarii. Costurile inchirerii unui spatiu de birouri aflat intr-o cladire noua in zona de nord sau centru sunt destul de ridicate iar acestea se reflecta direct in activitatea unei firme. Pe langa chiria lunara, se percep costuri si  pentru spatiile comune si locurile de parcare. Calculul costului are o insemnatate capitala pentru tot ceea ce urmeaza sa faca o firma si numai un calcul corect si corespunzator al costurilor poate ajuta firma sa-si modeleze consumurile de resurse, tinand cont de schimbarile survenite in structura activitatilor.  In identificarea spatiului de birouri de inchiriat trebuie sa luam in considerare toti acesti factori si trebuie sa tinem seama de o marja de extindere.  Nu în ultimul rând, problema locurilor de parcare a devenit vitală, atȃt pentru clienţi cȃt şi pentru angajaţi. Monaco Towers  vine cu un raspuns la toate aceste probleme intampinate oferind spatii de birouri pentru inchiriere la un pret mic si parcare gratuita 1 h si 30 min pentru clientii firmelor.

SPATII DE BIROURI MONACO TOWERS SPATII COMERCIALE APARTAMENTE

SPATII DE BIROURI COMPARTIMENTATE IN 2 CAMERE 300 euro / luna

Spatii de birouri compartimentate in 3 camere, 350 euro/luna, sector 4

VIDEO SPATIU DE BIROURI compartimentat 4 camere

RUBRICA INTREBARI SI RASPUNSURI LEGATE DE INCHIRIEREA UNUI SPATIU PENTRU BIROURI

Intrebare : ”  Inchirere spatiu de birouri in Monaco Towers.  Se poate stabili sediul social/punctul de lucru ? “

Raspuns : Se poate stabili sediul social / punctul de lucru in spatiul de birouri inchiriat in Monaco Towers. Dupa semnarea si achitarea contractului va oferim documentatia necesara pentru Registrul Comertului.

Intrebare : ” Spatiile de birouri compartimentate, de inchiriat au intretinerea inclusa in pretul chiriei ? “

Raspuns : Spatiile de birouri compartimentate de inchiriat, aflate intre etajele 1 si 20 , nu au intretinerea inclusa in chiria lunara. Au contorizare separata, iar pe langa chirie se achita lunar intretinerea aferenta spatiului inchiriat.  Intretinere inclusa in pret au spatiile de tip  OPEN SPACE. 

Intrebare : ” La inchirierea unui spatiu de birouri este necesara garantia ? “

Raspuns : Da. Pentru spatiile de birouri compartimentate in 2 si 3 camere, situate intre etajele 1 si 18, se percepe 1 luna garantie, pentru spatiile de birouri OPEN SPACE, situate la etajul 1, se percep 2 luni garantie. 

Intrebare : ” Ce provider de internet exista in locatie ? “

Raspuns : In locatie exista RCS-RDS si TELEKOM. Abonamentul se va incheia intre client si provider. 

Intrebare : ” Din ce este realizata pardoseala spatiului de birouri ? “

Raspuns : Atat la spatiile compartimentate cat si la cele OPEN SPACE –  parchet .

Intrebare : ” Cum se realizeaza climatizarea in spatiile de birouri oferite spre inchiriere ? “

Raspuns : In spatiile COMPARTIMENTATE se realizeaza prin calorifere de otel si aer conditionat de tip LG 12.000 BTU, iar la spatiile OPEN SPACE prin pompe de caldura in bucla de apa (Mamouth heating pomp ). 

Intrebare : ” In ce sector se afla spatiile de birouri de inchiriat ? “

Raspuns : Spatiile de inchiriat se afla in sectorul 4.  Adresa este Sos. Berceni nr 96 , sector 4 Bucuresti 

Intrebare : ” Preturile afisate pentru spatiile de birouri compartimentate in 3 camere includ TVA ( 350 euro/ luna) ? , parcarea este cu TVA inclus, 180 lei/ luna   ? “

Raspuns : Da. Preturile afisate pentru inchirierea spatiilor de birouri compartimentate sunt cu TVA inclus. La fel si la parcare. 

Intrebare :” Spatiile de inchirat, open space, aflate la etajul 1, se preteaza si ca showroom ? ” 

Raspuns : Da. Spatiile OPEN SPACE, aflate la etajul 1, deasupra galeriei comerciale de la parter, sunt pretabile si showroom.

 Intrebare : ” Ce se afla la parterul cladirii ? “

Raspuns : La parterul cladirii se afla o galerie comerciala ce include : supermarket Mega Image, Domino’s Pizza, Farmacie, Showroom tamplarie aluminiu, Coafor – Frizerie, cafenea

Intrebare : ” La ce pret se inchiriaza locul de parcare ? exista parcare pentru clienti ? ” 

Raspuns : Locul de parcare se inchiriaza cu 180 lei / luna cu TVA inclus, exista parcare pentru vizitatori, 1h si 30 min gratuit, apoi tarif fix 5 lei /h.

Intrebare : ” La ce distanta se afla statia de metrou de spatiile de birouri de inchiriat ?”

Raspuns : Cladirea de birouri se afla la 300 de metri de statia de metrou Dimitrie Leonida. 

Intrebare : ” Pentru a viziona un spatiu de birouri de inchiriat, am nevoie de o programare ? “

Raspuns : Nu este necesara o programare. Avem birourile in locatie, puteti sa ne vizitati zilnic, de Luni pana Vineri intre 10 si 16, mai putin in zilele Sarbatori legale.

Intrebare : ” Care este cea mai mica suprafata pe care o pot inchiria si la ce pret ?”

Raspuns :  Cea mai mica suprafata inchiriabila este de 63 mp ( compartimentata in 2 camere ), 300 euro/ luna TVA inclus 

Intrebare : ” Care este perioada minima de inchiriere a unui spatiu de birouri ? ” 

Raspuns : Perioada minima contractual este 1 an . Nu suntem interesati de contracte sub 1 an. 

Intrebare : ” Spatiile de inchiriat, au contor electric individual ?” 

Raspuns : Fiecare spatiu este prevazut  cu contor electric individual .

Intrebare : ” Care sunt conditiile pentru inchirierea unui spatiu de birouri compartimentat 2 camere, 63 de mp ?”

Raspuns : Contract – 1 an. Pret 300 euro / luna (spatiu birou 2 camere 63 de mp ) TVA inclus, platibili in lei la curs BNR din ziua facturarii. Daca contractul de inchiriere incepe de la un intai al lunii, se plateste 1 luna chirie + 1 luna garantie, daca contractul incepe cu o fractie, pe langa 1 luna chirie + 1 luna garantie se mai plateste diferenta de zile ramasa din luna respectiva ( prorata, se calculeaza pe zi impartind 300 euro la numarul de zile ale lunii)

Intrebare : ” Cat costa intretinerea unui spatiu de birouri compartimentat in  2 sau 3 camere ?”

Raspuns : Toate spatiile compartimentate in 2,3 si 4 camere oferite spre inchiriere sunt contorizate separat, acestea dispun de contor apa rece, apa calda, caldura si electricitate. Media intretinerilor pe timp de vara pentru o unitate de 2 sau de 3 camere este 400 lei (include spatiu comun + consum apa rece, apa calda, intretinere medie pe timp de iarna 700 lei ( include spatiu comun + consum apa rece, apa calda, caldura, centrala de imobil, caldura este contorizata )

Intrebare : “Accesul in spatiu este non stop ?”

Raspuns : Da. Accesul in spatiu este non stop 

Intrebare : “Pot folosi spatiul de birouri, ca si spatiu de depozitare ?”

Raspuns : Nu . Spatiile de birouri compartimentate nu pot fi folosite ca si spatii de depozitare, daca aveti nevoie si de spatiu de depozitare, ne puteti contacta sa va cautam  o solutie in functie de ce doriti sa depozitati . 

Intrebare : “Sunt disponibile si spatii de birouri  avand o suprafata mai mica decat cel de 2 camere 63 mp  ?”

Raspuns : Nu . In cladire nu se afla spatii mai mici de 63 mp compartimentate in doua camere.

Intrebare: “As vrea sa stiu, in privinta costului intretinerii unui spatiu, acele medii 400 lei (vara) și 700 lei (iarna) sunt calculate pentru o singura persoana”

Raspuns : Nu,  numarul de persoane, influenteaza semnificativ intretinerea ci consumul inregistrat pe contoarele individuale :  contor apa calda, contor apa rece si caldura. Exemplu : spatiu comun 2 camere (280 lei, din care 100 lei reprezinta paza ) + consum inregistrat pe contoare lunar = intretinere.

Intrebare : ” Exista spatii de birouri de inchiriat  de 2 camere la ultimul nivel al cladirii ( etaj 20 ) ? ” 

Raspuns : Nu, spatiile de birouri de 2 camere se afla intre etajele 1 si 18 ale celor doua turnuri. La etajele 19 si 20 se afla doar spatii de birouri mai mari, de tip duplex (3 si 4 camere) 

Intrebare : ” Pentru locul de parcare contractul este separat fata de cel al biroului ? ” 

Raspuns : Da, contractul de parcare este separat fata de contractul de inchiriere al spatiului de birouri. Se poate incheia odata cu incheierea contractului aferent spatiului sau ulterior. Oferim locuri de parcare in  subteran la pretul de  180 lei/luna tva inclus 19 % / autoturism. Vizitatorii beneficiaza de 1h si 30 min gratuit, apoi tarif fix 5 lei / h. 

Intrebare : ” Exista spatiu pentru bucatarie la birourile compartimentate ? ” 

Raspuns : Da, exista.

Intrebare : ” Cand a fost data in folosinta cladirea, cine a fost arhitectul ? “

Raspuns : Cladirea a fost data in folosinta in 2010, arhitectura a fost realizata de Westforth Arhitecture. Arhitect, project manager, antreprenor

Intrebare : ” Trebuie sa platesc comision la semnarea contractului, sunteti agentie imobiliara ? “

Raspuns : Suntem proprietarii cladirilor Monaco Towers, nu suntem agentie imobiliara, nu exista comision , contractul de inchiriere se semneaza intre noi si dumneavoastra, nu exista o alta parte implicata.

Intrebare : ” La spatiile compartimetate, geamurile sunt prevazute cu deschideri ? “

Raspuns: Da, geamurile spatiilor compartimentate  sunt prevazute cu deschideri.

Intrebare : ” Care sunt conditiile de inchiriere a unui spatiu in zona de la parter unde seafla si Mega Image ?”

Raspuns: Spatiile comerciale situate la parter,in incinta unde se afla si Mega Image, Farmacie , Domino’s Pizza, coafor, cafenea,  sunt destinate magazinelor si  showroomurilor, pentru galeria comerciala de la parter exista un program ce trebuie respectat si anume trebuie ca magazinul sa fie deschis de Luni pana Duminica intre 10 si 10 . Trebuie sa ne precizatii ce tip de activitate comerciala doriti sa desfasurati pentru a sti daca se preteaza.

Intrebare : ” Cum se vede de la etajele superioare din Monaco Towers ? ” 

Raspuns :

 

Panorama vedere Monaco Towers

Intrebare : ” Am nevoie de doi provideri de internet in viitorul spatiu de birouri, este posibil in locatia dumneavoastra ? “

Raspuns : Da, se poate. RCS RDS si TELEKOM 

Intrebare : ” De cand este disponibil spatiul de birouri de 2 camere ? “

Raspuns : Spatiul este disponibil chiar acum. Ne puteti contacta oricand in legatura cu inchirierea unui spatiu de birouri, echipa noastra va va oferi toate informatiile necesare. 

Intrebare : ” Ce acte sunt necesare pentru inchirierea unui spatiu de birouri ? “

Raspuns : Copie certificat de inmatriculare societate, copie BI/CI administrator societate, cont bancar societate, email, telefon

Intrebare : ” Spatiul de birouri pe care urmeaza sa il inchiriez este renovat ? “

Raspuns : Da, spatiile de birouri sunt renovate dupa plecarea fiecarui client. Sunt zugravite in totalitate si igenizate.

Intrebare : ” Cand pot avea acces la spatiul meu de birouri  ? “

Raspuns : 24 h pe zi 7 zile din 7 . Accesul este nelimitat.

Intrebare : ” Se ofera servicii de transport  ? “

Raspuns : Nu oferim servicii de transport, dar va putem indruma catre o companie specializata in  relocari : https://volsped.ro/.

Intrebare : ” Spatiile de birouri se inchiriaza cu mobilier de birouri  ? “

Raspuns : Nu, spatiile se inchiriaza fara mobilier de birouri.

Intrebare : ” Ce costuri initiale plateste chiriasul la inchirierea unui birou ? ” 

Raspuns : In cazul inchirierii unui spatiu de birouri cu doua sau cu 3 camere, dupa semnarea contractului de inchiriere chiriasul trebuie sa achite proprietarului garantia ( 1 luna )  si prima luna de chirie ( daca contractul incepe la un intai al lunii ) .

SPATII DE BIROURI OPEN SPACE DE INCHIRIAT MONACO TOWERS

Spatii de birouri

Spatii de birouri de inchiriat sector 4 Bucuresti